توجه شما را چه باید پرداخت هزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

توجه شما را چه باید پرداخت هزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در رژیم غذایی

آنچه که باید توجه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در رژیم غذایی "پدر من 69 ساله است. او در زمان بسیاری از عملکرد کلیه medicamentos.Su بدتر más.Es به طور فزاینده اسفناج برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهره مند با کراتینین بالا "این سوال همیشه او را رنجاند و او می خواهد به گرفتن برخی از اطلاعات مناسب در مورد رژیم غذایی است. هستند بسیاری از کارشناسان حرفه ای برای ayudarle.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید وجود دارد.

چه باید توجه به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در رژیم غذایی باشد؟

سندرم نفروتیک یک نوع اختلال کلیوی که به ادم و هیپوآلبومینمی به نظر می رسد. به عنوان گونه از نشانگان بالینی، که هیچ خسارت کلیوی آشکار است.

طب گیاهی چینی و درمان مداخله ای می تواند درد بیمار از بیماری های کلیوی را کاهش دهد raíz.En است که کاتتر در تیم مستندات تصویر را به رگ های خونی کلیه منجر شد و سپس از طریق کاتتر کوچک برای تزریق رویکرد درمانی برای کلیه ها و یا کاتتر کوچک قرار دادن لانه گزینی، تعمیر ناهنجاری مادرزادی، بهبود بیماری عصب کلیوی.

اسفناج است بهترین سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطوح پایین کلسیم سرم نیست، آن را به عنوان ممکن است منجر به خراب شدن بیماران شرایط enfermedad.Para خود را با نارسایی کلیه، شما می توانید بخورید و یا با توجه به غذا خوردن نیست شما شرایط realidad.En بیماری به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، باید برای اجتناب از غذاهای پر فسفر مانند سبوس، دانه آفتابگردان، جوانه گندم برشته، پنیر، آجیل، تست سویا، بذر کتان و بیکن و غیره sucesivamente.Evite غذاهای پتاسیم بالا مانند لوبیا سفید، سیب زمینی پخته، زردآلو خشک، کدو تنبل پخته، ماست، ماهی آزاد، آوکادو، قارچ و موز و غیره.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما به شما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: